יום שני, 16 באפריל 2012

יוצאת לדרך!

ליווי התפתחותי ברחובות! איזה כיף,  אני גאה שהגעתי לרגע!

כשרוני נולדה חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי בשום מקום סדנא ללווי התפתחותי, מפגש שיתן לי גם תמיכה חברתית וגם מענה מקצועי לשאלות הרבות שעלו אצלי.
אז התחלתי ללמוד וסיימתי שנה ראשונה וקיבלתי היתר עבודה והינה זה קורה, במאי אני פותחת קבוצות במרכז חלומות ברחובות ההולנדית, וכל התינוקות עד גיל חצי שנה מוזמנים!!


קצת עלי:
שמי טלי ואני בת 39, נשואה ואימא לשניים. עידו בן 11 ורוני בת 4. במשך 18 שנים עבדתי בתחום הביטוח. בעקבות לידתה של רוני, אשר נולדה 8 שבועות לפני הזמן, אחרי הפריית מבחנה ושמירת הריון, נתונים אשר טמנו בחובם "מתנות נוספות" כמו: גמישות יתר וטונוס שרירים נמוך. מצאתי את עצמי מחפשת עזרה, רציתי לעזור לבת שלי להדביק את הפער, לחזק אותה ולאפשר לה התפתחות תקינה. כך הגעתי ללמוד בצעד ראשון, שיטה אשר מבוססת על פלדנקרייז ועשתה פלאים אצלנו בבית. במהלך הלימודים גיליתי שגם עם בני הגדול עידו אשר נולד בזמן ולאחר הריון תקין, והתפתח לפי "הספר": בגיל 4 חודשים התהפך, בגיל 7 חודשים זחל, בשנה וחודשיים הלך ובגיל שנתיים כבר דהר על קורקינט, לווי התפתחותי היה תורם. גיליתי שגם מהירות ודילוג על שלבים זה לא הדבר הנכון, כשממהרים לא ממצים כל שלב ולמעשה, מחפפים...


הבנתי שכל תינוק צריך לווי התפתחותי, שכל אימא זקוקה לתמיכה בתקופה רגישה שלאחר הלידה וכשהפכנו להורים, לא לימדו אותנו מהי סביבה התפתחותית מתאימה למימוש הפוטנציאל ההתפתחותי של התינוקות שלנו .
על הסדנאות: 

שעה של איכות עם תינוקך


משלב ההיריון ובמיוחד לאחר הלידה, אנחנו שואלות את עצמינו המון שאלות: האם זה טוב להחזיק הרבה על הידיים? האם הוא לא יתרגל? האם להאכיל אותו מתי שהוא רוצה? הייתכן שהתינוק שלי מפונק? איך לבחור מתוך שפע הצעצועים מה כדאי לקנות? איך מרגילים אותו לשכב על הבטן? איך מתמודדים עם ההערות  של אחות טיפות חלב? עם ההשוואות של הסבתות?  האם כדאי לתת לתינוק להתלכלך בזמן האוכל? ועוד ועוד
כל השאלות מסתכמות בשאלה אחת:
איך אני עוזרת לתינוק שלי לממש את הפוטנציאל ההתפתחותי שלו?


ועל השאלה הזו הסדנאות שלי יענו לכן. תקבלו תשובה לכל שאלה, תקבלו כלים להתמודד עם בכי ועם קושי. תלמדו איך לאתגר את התינוק שלכם ולתת לו מענה מדויק לצרכים שלו. בסדנאות נתרגל תוך כדי משחק ותהליכים חווייתיים את כל השלבים ההתפתחותיים של התינוק: המוטוריים, החברתיים, הרגשיים והתקשורתיים. בנוסף תקבלו תמיכה מקצועית וחברתית  לקשיים שאתן חוות.


במאי זה מתחיל, במרכז חלומות ברחובות ההולנדית לפרטים והרשמה ניתן לפנות במייל או בטלפון:


טלי אביאני
מדריכה ומאבחנת על פי שיטת צעד ראשון
054-4742117

 

תגובה 1: